Fabryka bombek choinkowych



Dzieci ze szkoły, gdzie pracuje córka odwiedziły Fabrykę Bombek  w Miechowie, tam dowiedzieli się jak powstają bombki.  Do wyprodukowania bombek o wymyślnych kształtach stosuje się odlewy metalowe, następnie szklane bombki trafiają do dekoratorni tam kilka osób srebrzy, maluje, brokatuje, a następnie pakują, wysyłają w świat i częściowo do naszych sklepów.
 Dzieci mają ogromną frajdę, tym bardziej że dostają bombkę, farby, brokat i każdy ma możliwość pomalować swoją.
Pani też się świetnie bawiła, efekt poniżej  / tylko pierwsza/
 














Komentarze

  1. Jakie śliczności!!!
    Ja też chcę na taką wycieczkę iść!!
    😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawą wycieczkę zafundowała dzieciom pani. Sama chętnie zobaczyłabym taką produkcję. Samo malowanie to nie lada atrakcja. Córka niezwykle zdolna, bo jej bombka pięknie ozdobiona bez nadmiaru ozdobników. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Fuscila > ja mieszkam 15 km. od tej fabryki i też nie byłam, córka mówi że tam jest przewodnik który oprowadza i opowiada i jest sala - pracownia, w której dzieci i inni zwiedzający malują.


      Mery > to prawdziwe rękodzieło, w pracowni każdy z malujących ma jeden wzór i tylko taki maluje, jak wymalują potrzebną ilość, to inni suszą, zakładają wieszadełka, pakują i wysyłają. Najwięcej do Stanów.





















      .

      Usuń
  2. Uwielbiam bombki choinkowe. Mam wiele starych bombek - niektóre z nich mają 50 lat. Traktuję je jak relikwie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te starodawne też były piękne, ja też mam takie.

      Usuń
  3. Wspaniałe bombki i wycieczka dla dzieci.Sama chętnie zwiedzilamby taka fabrykę
    Moje szklane bombki na kilka lat schowane. Choinka będzie z bombkami styropianowymi i dziergotkami ozdobiona. Nie chce aby maluchom coś się stało. Najstarszy kiedyś ugryzł bombke.Dobrze ze nic się nie stało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że lepiej schować na jakiś czas, dzieci urosną będzie bezpiecznie, a Twoje z dziergotkami też piękne.

      Usuń
  4. Byłam kilkakrotnie w fabrykach ozdób choinkowych, polecam każdemu przed świętami, dla dzieci to także frajda i możliwość stworzenia własnej bombki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też tam kupić bombki po niższych cenach jak w sklepie, ale najważniejsze jest poznanie jak powstają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniała wyprawa. Miałam okazję odwiedzić fabrykę bombek w Złotoryi, byłam zachwycona!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam tak blisko i nie byłam, muszę się wybrać, córka też jest zachwycona. Alino pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty

Pies z kotem