Szczepienie

Zamiast palmy
 

 
W piątek dostałam pierwszą dawkę szczepionki, szybko, sprawnie, bezboleśnie, wieczorem ręka bolała, ale tak znośnie. Rano podniosła się  trochę temperatura,  po południu coraz większa i do tego osłabienie  takie samo jak w czasie choroby, taka niemoc że nic tylko spać. Tak też przespałam sobotnie popołudnie i niedzielę . Dziś na szczęście wszystko wróciło do normy nic nie boli i chce się żyć. Na Niedzielę Palmową muszę poczekać cały rok, może będzie już normalnie ?
 


Komentarze

  1. Też myślę, że za rok będzie już normalnie jak dawniej. Oby. Pozdrawiam, dobrego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo mówiliśmy rok temu, a teraz znów powtórka z rozrywki, co nie znaczy, że zamierzam tracić nadzieję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo wierzę że to już ostatnie takie święta, więcej nie damy rady :)

      Usuń
  3. Może uda się za rok! Oby! Mam nadzieję, że NOP nie dał Ci się za bardzo we znaki i spokojnie będziesz mogła obchodzić Wielkanoc, czego szczerze życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOP spacyfikowany, ale tak dużo chorych w rodzinie i w sąsiedztwie że na spokojne Święta nie liczę. Trudno, trzeba to przeczekać !

      Usuń
  4. Tego Tobie i sobie serdecznie życzę! Ja jeszcze przed szczepieniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ta szczepionka wyhamuje falę zachorowań? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem że już wszystko wróciło do normy....
    Ja mam szczepienie 9 kwietnia...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko dobrze. Musisz teraz uważać by czegoś nie złapać przed szczepieniem ! Dużo zdrowia życzę.

      Usuń
  7. My po pierwszej dawce Astry. Pomęczyłam się we czwartek, ale przeszło. Miejmy nadzieję, że teraz już pójdzie ku dobremu. Zdrówka! I dobrych, spokojnych Świąt na przekór wszystkiemu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miejmy nadzieję ! Dziękuję za życzenia, ja również życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli dwa dni wyjęte z życiorysu. Lepsze to niż... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie zaszczepionych!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty