Mój kraj nad Wisłą

                                                                                                      

                                                                                                    
                                   


"Mój kraj nad Wisłą" to książka, której jestem od niedawna posiadaczką. Książka niezwykła, może służyć do poczytania przy kawie, może służyć jako przewodnik po kraju, a może też służyć jako encyklopedia. We wszystkich opisanych miejscach autorka była osobiście.  Niezwykle starannie opisała zarys historyczny miejscowości, zabytki, pałace i dwory, ważne zdarzenia,  ciekawych ludzi, a nawet legendy związane z daną miejscowością. 

Czytając "Mój kraj nad Wisłą" nabieramy pewności, że żyjąc w tym kraju mamy dużo powodów do dumy, pomimo wszystko. Mamy ciekawą historię, mamy długą listę mądrych ludzi, mamy z kogo brać przykład i na kim się wzorować. Aż się chce zaśpiewać za Marylą Rodowicz " Ja to mam szczęście , że w tym momencie, żyć mi przyszło w kraju nad Wisłą "....


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawie opisujesz, to ja dziękuję !

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, bo to znaczy że nie żałujesz tego zakupu...:-)

      Usuń
  2. Potwierdzam i jestem dumna, bo jest tam tez i o moim mieście:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O swoim mieście czyta się z jeszcze większą przyjemnością :)

      Usuń
  3. Mam 🙂 wspominałam też u siebie, bo warto - http://annapisze.art/?p=2698
    i człek się czuje dumny, że zna taką Stokrotkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się w książkach Jadzi-Stokrotki zaczytuję.
    Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty

Pies z kotem