Telefon obowiązkowo

 Dlaczego ludzie zabierają do kościoła, na mszę św. telefon i dlaczego go nie wyciszą albo nie wyłączą zanim wejdą do kościoła ?
Dziś uczestniczyłam w nabożeństwie pogrzebowym  młodego ks. Michała, zmarł po ciężkiej chorobie. Mały kościółek gdzieś  pod Dąbrową Tarnowską wypełniony po brzegi i cały czas komuś dzwoni telefon. Pół biedy gdy po jednym sygnale umie wyłączyć, a jak nie umie to dzwoni sobie w najlepsze przeszkadza i wkurza. 
Chyba że to ja jestem jakaś dziwna i się czepiam ?

Komentarze

  1. Elizo, masz rację. Nie jesteś dziwna i nie czepiasz się. Mnie też wkurza takie zachowanie ludzi. U nas w kościele to nie spotykane. Ale np. przed jakimś koncertem jest podawany komunikat żeby wyłączyć telefony, nie nagrywać i nie filmować. I co, zawsze się jakaś istota wyłamie. Wstyd. Aż się dziwię, że ksiądz nie zareagował. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszyłaś mnie że ze mną wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty

Pies z kotem