Zima z mojego archiwum

 Znalazłam w albumach zdjęcia z zimy 1998 roku. Pamiętam że przez kilka dni nasza wieś była odcięta od świata. Chleb przywozili do sąsiedniej miejscowości, a stamtąd właściciel sklepu z synami przynosili go w workach do sklepu,musieli iść przez pola bo droga była niewidoczna. Zdjęcia te zrobiłam zaraz po odśnieżeniu przez dmuchawę, potem przez koparkę, która wysypywała śnieg na pobocza drogi tworząc śniegowe góry.


 

 
 
W tamtym czasie dzieci jeszcze jeździły na sankach, przy okazji psy się bawiły.



 
 To  już zima z 2001/  2002 roku


 

 

Oby tylko ta zima  nie chciała dorównać tamtej 😏



Komentarze

  1. To fajne miałaś zimy. Ja taką pamiętam w naszym rejonie w 1978 roku! Wtedy wróciłam do szkoły w połowie lutego. Teraz chyba nie będzie tak źle. Zdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję że nie będzie, do tej całej biedy z pandemią jeszcze śnieżyce.

      Usuń
  2. Pamiętam tę śnieżną zimę. Miałam wtedy 63 lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką zimę ładnie podziwiać przez okno, gorzej kiedy trzeba iść do pracy, albo nawet po zakupy.Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pamiętam, miejscowi chodzili do pracy a dojezdzajacy zostali w domu. Faktycznie chodziliśmy jakby w tunelach, śnieg i mróz jednak potrzebny ,natura potrzebuje, może nie aż takich ilości jak wtedy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że potrzebny, mróz może wygoni krety z ogrodu, a śnieg jak będzie topniał nawilży ziemię.

      Usuń
  4. Fajnie znaleźć takie historyczne zimowe zdjęcia. Całe góry śnieżne ;) Jest co wspominać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że pamiętam, nawet kiedyś co roku takie bywały, ale osobiście nie tęsknie aż do takich ilości śniegu, ba jak pomyśle, że to ma się stopić ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie tęsknię, niech sobie popada na święta, na ferie, ale z umiarem.

      Usuń
  6. Dobrze pamiętam zimę z 1978 roku, zaczynałam pracę i tunelami wykopanymi w śniegu trzeba było iść. Trudno zapomnieć. Zdjęcia są wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były prawdziwe zimy ,ale dobrze że teraz takich nie ma.

      Usuń
    2. Wolę zimę na zdjęciach niż w realu. A chlapy to już całkiem nie lubię, teraz taka jest, brrr...

      Usuń
  7. Kiedys to były zimy!
    Teraz to jakis erzatz jest! 😉☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dwa dni śniegu i mrozu , a wiadomości pogodowe straszą, ostrzegają jakby to koniec świata miał być. Mnie się traka namiastka zimy podoba :)

      Usuń
  8. Witaj. Oj wtedy to były prawdziwe zimy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam zimy w tych czasach, super wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty

Pies z kotem