Bociany

 

Wcześnie rano wybrałam się na targ i taka oto niespodzianka. Przy drodze stały dwa bociany, a dalej na łące było ich jeszcze kilkanaście. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, robione telefonem i z kamerki samochodu - byłam zaskoczona i zanim znalazłam telefon, otworzyłam szybę samochodu - tak to wyszło. Bociany jakoś szczególnie płochliwe nie były, lecz pozować też nie chciały. Po sesji  powolutku sobie poszły. W mojej wsi nie ma bocianich gniazd pewnie dlatego, że nie ma łąk ani rzek. Co nie znaczy, że bociany przez naszą wieś nie przelatują i nie przynoszą dzieci. Najważniejsze że przyleciały, że nie boją się wojny, ani żadnych restrykcji. Bociany zapowiadają wiosnę i przynoszą nadzieję, a ta w dzisiejszych czasach jest nam bardzo potrzebna.




                                                         




















Komentarze

  1. Odwiedziły Was bociany, może chciały się tu osiedlić. Spodobał im się ten rejon. Na łąki to one by sobie gdzieś poleciały. Ważne, że przynoszą dzieci ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziły na chwilę, dziś ich nie widziałam musiały się gdzieś schronić przed śnieżycą. Pozdrawiam Podróżniczko !

      Usuń
  2. Elizo - te bociany to z pewnością nadzieja na normalność....
    To dobrze że je sfotografowałaś i nam pokazałaś...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było zielono i bociany, a dziś zima i beznadziejnie :)) Pozdrawiam Stokrotko !

      Usuń
  3. Jak bociany to i dzieci.Faktycznie mało płochliwe, macie tam pięknie zielono dlatego ich to zwabiło.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było zielono, dziś bielutko. Nie wiem czy bratki i stokrotki przeżyją. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Spotkanie z bocianami, żurawiami czy czaplami to zawsze miła niespodzianka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boćki zawsze kojarzą mi się z nadzieją na coś dobrego. Dobrze, że są. Tylko u nas śnieg, jak one sobie poradzą bidulki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzą po tym zimnym śniegu zdziwione że tak ich tu chłodno witają ;))

      Usuń
  6. A ja niestety nawet nie wiem, czy do nas przyleciały. Powinny już być, a śniegu u nas nie ma, tylko wiatr niemożebny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas taki żarcik aura wystroiła i śniegu więcej jak w zimie.

      Usuń
  7. To prawda! Każda oznaka wiosennego życia, to dla nas nadzieja i polepszenie nastroju. Oby było wszystko ok. Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mamy nadzieję na lepsze, a jednocześnie każdy czuje jakiś niepokój. Oby - pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  8. Urocze te bociany. Tylko zastanawiam się, czy im nie za zimno wraz z powrotem zimy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bociany już nie jeden raz takie zimowe przyjęcie w naszym kraju przeżyły, futra mają solidne to nic im nie będzie :)

      Usuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Ja u siebie jeszcze nie widziałam, ale w mojej wsi jest gniazdo gdzie co roku można je zobaczyć ^^ Piękne ptaki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ptaki , to prawda i co roku wracają. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty