Lawenda

 




Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Już jestem :-) u mnie wszystko w porzadku

      Usuń
  2. Piękne te lawendowe pola. Aż Ci zazdroszczę takiego widoku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda pachnie cudnie, a ile pszczółek, os, przeróżnych motyli :)) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. No!!!! Zguba się znalazła!!! :-))))))
    Piękne są lawendowe pola, a zapachy - cudo!
    Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam się , ale coś mi logowanie nie wychodzi .Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Mam mały krzaczek lawendy, teraz już kwiatki przekwitły, ale zapach był przecudny, a jakie roje owadów :) I ślimaczory (tak pomrowy nazywam) jej nie ruszają!
    Dobrze, że wróciłaś Elizo 🙂💗

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesiennie kwiaty

Pies z kotem